Непрекинуто лето

barsa

Имао сам тај осећај језе када сам кренуо на пут. Нисам имао ништа до наде да ћу те као случајно срести међу хиљадама људи у безбој места на некој далекој обали. Све је били исто у сваком месту, и Сунце, и песак, ветар који је дувао, стотине трговаца. Био сам потпуно незаинтересован. Био сам уморан и гладан. То сам схватио доста касније, када сам те већ био срео, док је врели песак пржио стопала (Касније сам приметио када смо сели, прошло је можда још два сата). Био сам много жуљева и непроспаваних ноћи далеко од родитељске куће. Нисам имао жељу да се вратим. Икада! Само сам желеод а лето траје, да и даље пржи Сунце, песак наша стопала, да нам досађују трговци на улици и продавци крофни на плажи. Желео сам то парче раја са тобом. Нисам чак ни знао где сам. Није било битно. Ниси користила пешкир на плажи, наслањала си главу на моје груди и рамена, испробавала моје наочаре и причала ми да си ми управо намигнула. Ниси ни у воду улазила до кад те подигнем и ушетамо заједно и љубимо се у плићаку, и љубимо, љубимо… Често бих заборавио где смо пошли док нас не би оборио неки талас. Смејали смо се као деца. Скакали смо. Често смо скакали држећи се за руке увече у неком од барова док је ди-џеј појачавао бас. Груди су нам брујале. Завршила би се журка а ти би и даље била испред мене, толико близу да си често умало била ја. Обгрлила би ме око врата и легла у мој загрљај. Њихали смо се до зоре. Нису нас избацивали, био је плажни бар. Смејали су се. Била си сваке зоре толико уморна да бих те носио до стана, неспретно вадио кључеве и успут будио све комшије. Не бих те ни свлачио, само положио у кревет и легао до тебе. Ниси ми говорила да ме волиш, само би се окренула и утиснула најнежнији пољубац у образ и заспала не склонивши главу. Ја… ја сам љубио твоје стопе, твој мирис, твоју нежност, љубио сам твоју савршеност и крхкост. Љубио сам те целом дужом. Нисам се вратио кући, превише жуљева и старих, сада смешних патњи, удаљену. Остао сам да чувам твоје и моје снове. Сунце је полако залазило. Трговци су паковали своје штандове, почели су да нас поздрављају када бисмо пролазили улицом.

Leave a Reply

