Еспресо

kafa novine

Било је топло мајско јутро. Кренуо сам на кафу пре посла. Носио сам, са муком опеглану, белу кошуљу и крем панталоне. Кафић је био иза угла. Још увек је било мирно и пријатно. Гужва је била у најави. Поручих краћи еспресо, не погледавши конобарицу. Погледом сам тражио дневну штампу, али је већ била заузета. Вратих се у наслон удобне фотеље. Реших да уживам у топлом јутру, посматрајући град који се будио, поспану дечицу која су журила у школу. Одједном поскочих из фотеље, ухватих се за ноге- конобарица је просула врелу кафу по мени. Сиктао сам кроз зубе од врелине. Цели кафић је гледао у мене. Свима је било чудно зашто скачем као луд док нису видели трагове кафе по панталонама и кошуљи. Погледах коначно конобарицу- била је у шоку, држала се за главу и извињавала се до мере досаде. Бол је већ прошао. Сада сам тешио њу која се бојала за посао. Тек је почела да ради. Нова, па одмах на мене кафу. Лепо ме је почастила. Загледах се у њу. Ућутао сам. Био сам запањен њеном лепотом. Имала је дугу смеђу косу и зелене, уплакане очи. Носила је плочицу са именом.

Рекох јој- У реду је, Јелена, све је у реду. То је само глупа кошуља. Сада сам се ја изгубио више но она. Нисам престајао да је гледам. Устао сам, платио кафу која је била на мени и кренуо на посао. Заборавио сам да се пресвучем. Колеге су се смејале, задиркивале ме. Ја сам само мислио о Јелени, њеној дучакој коси и зеленим оплима. Пожелех још једну кафу. Устао сам са столице и без речи отишао у кафић.

-Један еспресо, молим Вас!

2 thoughts on “Еспресо

Leave a Reply

